Nový Občanský zákoník v obchodních vztazích

 

 

Znalost změn v Novém občanském zákoníku platných od ledna 2014 je pro zajištění spravného fungování společnosti velmi důležitý. Znát a umět se orientovat v důležitých změnách v NOZ, které se týkají obchodních záležitostí Vás uchrání před nedozírnými následky, které by neznalost mohla přinést.

Jedno z důležitých hledisek úspěšné společnosti je pořádek v administrativě. Proto by měl být každý zaměstnanec, kterého se změny týkají, seznámen s Novým občanským zákoníkem, a pro něj důležité změny v NOZ by mu měli být přiblíženy.

Dbejte na vzdělávání svých zaměstnanců a budujte tak úspěšnou a prosperující společnost. 

 

NA ŠKOLENÍ SE DOZVÍTE:

Jak správně uzavírat smlouvy, jak přijímat nabídky a poptávky a kdy je nabídka závazná. Reklamační podmínky, samotná reklamace a její správné plnění. Ochrana slabší strany při obchodování a spostu dalších důležitých změn, které je dobré znát při realizaci obchodu.  

 

PROGRAM ŠKOLENÍ:

  • Nový občanský zákoník
  • Uzavírání smlouvy – změny

Přijetí nabídky a poptávky, závaznost nabídky, Předsmluvní odpovědnost, Smlouvy uzavřené v omylu, chybně uzavřené smlouvy, Smluvní podmínky v rozporu se zákonem

  • Obchodní podmínky a jejich změny

Ochrana slabší strany, Obecné podmínky a ustanovení v nich obsažená, Jednostranná změna obchodních podmínek, Zakázaná změna, Adhezní smlouvy

  • Spotřebitelské smlouvy

Dílo, cena za dílo, Smlouvy uzavřené mimo provozovnu, Distanční smlouvy, Následky vadného plnění, Následky prodlení dlužníka, Reklamace a reklamační podmínky

  • Závěr, otázky, diskuze

 

Školení je na 4 hodiny, pro libovolný počet zaměstnanců.

 

Obvykle je školení rozloženo takto:

  9:00 – 10:30 výklad NOZ, smlouvy
10:30 – 10:45 přestávka
10:45 – 12:15 výklad smlouvy, reklamace
12:15 – 12:30 přestávka
12:30 – 13:00 (max. 14:00) otázky, diskuze
 
(není problém dohodnout se na jíném časovém rozpětí)